شیائومی ساعت هوشمند Amazfit GTR را با عمر باتری طولانی معرفی کرد فرستادن دیدگاه

هوامی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی طبق برنامه از ساعت هوشمند Amazfit GTR خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند به نمایشگر دایره‌ای اولد مجهز است و با دو سایز ۴۲ و ۴۷ میلیمتری عرضه خواهد شد.

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit GTR را با عمر باتری طولانی معرفی کرد

هر دو مدل این ساعت تراکم پیکسلی ۳۲۶ نقطه در اینچ (ppi) را ارائه می‌کنند. مدل کوچکتر به یک نمایشگر ۱٫۲ اینچی با رزولوشن ۳۹۰×۳۹۰ پیکسل مجهز شده و مدل بزرگتر از یک پنل ۱٫۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴×۴۵۴ استفاده می‌کند. نمایشگر این ساعت‌های هوشمند با گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و حاشیه‌های آن از جنس سرامیک زیرکونیوم است.

مثل مدل‌های پیشین ساعت‌های Amazfit، تمرکز در طراحی این ساعت‌ها روی عمر باتری گذاشته شده است. مدل ۴۷ میلیمتری یک باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمر دارد که تا ۲۴ روز استفاده مداوم را پوشش می‌دهد. از آن طرف مدل ۴۲ میلیمتری به یک باتری ۱۹۵ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که برای ۱۲ روز استفاده مداوم پاسخگو است.

گیرنده GPS

ساعت هوشمند Amazfit GTR به گیرنده GPS+GLONASS مجهز شده که در ۱۲ حالت ورزشی مختلف قابل استفاده است. علاوه بر این سنسور ضربان قلب و ضد آب بودن هم از قابلیت‌های دیگر این ساعت است.

اما فارغ از کاربردهای پایش سلامتی، این ساعت هوشمند می‌تواند اعلانات (notifications)، یادآور رویدادها، تماس‌ها و پیام‌ها را هم نمایش دهد. بعلاوه اطلاعات هواشناسی، قطب نما و اطلاعات موسیقی در حال پخش از طریق تلفن کاربر را هم نشان می‌دهد.

مدل ۴۲ میلیمتری Amazfit GTR در هنگام عرضه ۱۲۰ دلار قیمت خواهد داشت و با بندهای سیلیکونی مشکی، صورتی یا سفید در دسترس خواهد بود. قیمت مدل ۴۷ میلیمتری استاندارد هم ۱۴۵ دلار خواهد بود.

برای این ساعت یک نسخه محدود هم در نظر گرفته شده که Iron Man نام دارد و با بند سیلیکونی قرمز و بدنه طلایی عرضه خواهد شد. قیمت این مدل هنوز مشخص نشده و بعدا توسط هوامی اعلام می‌شود.

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *